• Jumpfood hos jer
  • Konceptet
  • Indretning
  • Maden
  • Reklame
  • Evaluering
  • Jumpfood hos jer
  • Konceptet
  • Indretning
  • Maden
  • Reklame
  • Evaluering

Nyheder

Jumpfood vinder mad + medier prisen 2014 for virksomheder og organisationer

30 jun 2014
0 Comment
Jens Sune Jakobsen
mad+medier prisen

Jumpfood konceptet vandt fredag aften madkommunikatørernes pris “mad+medier-prisen 2014” i kategorien Madkommunikation for virksomheder og organisationer. Pia Haaning Rasmussen, projektleder hos Københavns Madhus, modtog på vegne af SMIL projektet prisen. På scenen hvor der  ligeledes var repræsentanter fra reklamebureauet Submarine der står bag udviklingen af konceptet, takkede Pia Rasmussen især Nordea Fonden for deres store økonomiske bidrag til konceptet og SMIL projektet.

Vindermotivation – JuryenPia
Konceptet Jumpfood, et samarbejde mellem DGI, Fødevarestyrelsen, Kræftens Bekæmpelse, Hal-inspektør-foreningen og Københavns Madhus, der skal få sundere mad ind i vores idrætshaller, er nytænkende, professionelt eksekveret og et godt eksempel på original madkommunikation.

”Sund mad skal friste – ikke frelse”. Det er godt tænkt ”bon mot” og helt sikkert den rigtige vej frem, hvis vi skal have børn og unge til at spise sundere mad

Jumpfood tager alle platforme effektivt i brug, og projektet bidrager til en ny madbevidsthed og bedre madkultur hos en vigtig og vanskelig målgruppe. Fra formål til strategi og eksekvering er Jumpfood et eksempel på forbilledlig madkommunikation. Juryen håber, og tror, at det virker!

Om forfatteren

Del på sociale medier

  • google-share

Skriv et svar Annuller svar

*
*

Nyheder

  • Endnu mere Jumpfood? december 7, 2016
  • Evaluering af Jumpfood januar 29, 2015
  • Tredje halvleg er blevet sundere januar 29, 2015
  • Nu er der SMIL og Jumpfood i Nexøhallen oktober 10, 2014
  • Jumpfood vinder mad + medier prisen 2014 for virksomheder og organisationer juni 30, 2014

Jumpfood

Jumpfood skubber til en gammel verden af hotdogs og slush-ice i idrætscafeterierne og gør plads til sundere og sjov kvalitetsmad i cafeen, som passer til det gode, vi gør for vores kroppe, når vi dyrker idræt.

Jumpfood og Sundere Mad i IdrætsLivet er støttet af Nordea-fonden.

Nordea-Fonden_Logo_Sort_RGB

Sundere Mad i IdrætsLivet

Jumpfood var et forsøgsprojekt, der skulle vise vejen til en sundere madkultur i idrætsfaciliteterne. Projektet, der var støttet af NordeaFonden, løb i tre år fra 2012 til 2014. Projektet er altså slut, men resultater, evaluering og materialer deler vi gerne med alle dem, der ønsker at lade sig inspirere af projektets erfaringer mv. i arbejdet med sundere madkultur i idrætslivet. Har du spørgsmål, eller ønsker du konkret hjælp, hvad enten du sidder i en kommune, er del af en idrætsforening, facilitet eller cafe, er du velkommen til at kontakte Københavns Madhus

Kontakt

Vil du gerne vide mere om Jumpfood, er du velkommen til at skrive en mail til

Pia Haaning Rasmussen

pia@kbhmadhus.dk

Copyright 2014 Jumpfood & Sundere Mad i Idrætslivet - Webdesign: Tobias Egmose
Dette website anvender cookies til at huske dine indstillinger og til statistik.
OK Om cookies
Om cookies

necessary Always Enabled

non-necessary